Recenzia JBL PartyBox reproduktory

V tomto článku si zhrnieme a porovnáme podstatné vlastnosti jednotlivých partybox reproduktorov od JBL

JBL PartyBox Encore Essential

JBL PartyBox Encore Essential je kompaktný prenosný reproduktor, ktorý ponúka silný a čistý zvuk s výkonom 100 W RMS, ideálny pre každú párty. Disponuje vstavaným svetelným efektom, ktorý synchronizuje svetlá s hudbou, čím vytvára dynamickú atmosféru. Široká konektivita zahŕňa Bluetooth, USB port a vstup pre mikrofón alebo gitaru. Vďaka vodeodolnému dizajnu (IPX4) je vhodný aj pre použitie pri bazéne alebo na pláži. S výdržou batérie až 6 hodín na jedno nabitie je JBL PartyBox Encore Essential skvelou voľbou pre tých, ktorí hľadajú výkonný a všestranný reproduktor pre svoje hudobné akcie.

JBL Partybox Encore Essentials reproduktor

JBL PartyBox CLUB 120

JBL PartyBox CLUB 120 je výkonný reproduktor navrhnutý pre milovníkov hudby zábavy. Tento prenosný reproduktor ponúka bohatý a čistý zvuk s hlbokými basmi, čo ho robí ideálnym pre párty a spoločenské akcie. Vďaka svojej konštrukcii je odolný a vhodný na použitie v rôznych prostrediach, či už v interiéri alebo vonku. Reproduktor je vybavený množstvom moderných funkcií, vrátane bezdrôtového pripojenia Bluetooth, čo umožňuje jednoduché spárovanie so smartfónmi a inými zariadeniami. Navyše, integrované svetelné efekty synchronizované s hudbou prispievajú k vytvoreniu jedinečnej atmosféry. S dlhou výdržou batérie a možnosťou nabíjania externých zariadení.

JBL Partybox Club 120 reproduktor prenosný

JBL PartyBox 310

JBL PartyBox 310 je výkonný prenosný reproduktor, ideálny na veľké párty a podujatia. Ponúka ohromujúci zvuk s výkonom 240 W a vďaka dvom 6,5-palcovým basovým reproduktorom a dvom 2,5-palcovým tweeterom poskytuje bohaté, jasné a dynamické audio. Disponuje vstavanými svetelnými efektami synchronizovanými s hudbou, čo prispieva k vytvoreniu dokonalého párty zážitku. S batériou s výdržou až 18 hodín, odolnosťou proti postriekaniu vodou (IPX4) a robustnou konštrukciou je ideálny na vonkajšie použitie. Možnosť pripojenia viacerých zdrojov hudby cez Bluetooth, USB alebo AUX a podpora pre mikrofón a gitaru z neho robí všestranného spoločníka na akúkoľvek príležitosť.

JBL PartyBox 310 reproduktor prenosný

JBL PartyBox STAGE 320

JBL PartyBox Stage 320 je prémiový reproduktor navrhnutý na dosiahnutie maximálnej zábavy a vynikajúceho zvukového zážitku. Tento model sa vyznačuje svojím výkonom a kvalitným zvukom, ktorý je vďaka pokročilým technológiám JBL jasný a dynamický, s výraznými basmi a čistými výškami. Jeho moderný dizajn je doplnený o pôsobivé svetelné efekty, ktoré sú plne prispôsobiteľné a synchronizované s hudbou, čím vytvárajú vizuálne pôsobivú atmosféru. PartyBox Stage 320 ponúka široké možnosti pripojenia vrátane Bluetooth, USB a AUX vstupov, čo umožňuje jednoduché prehrávanie hudby z rôznych zdrojov. Tento reproduktor je tiež vybavený funkciou True Wireless Stereo, ktorá umožňuje bezdrôtové spárovanie dvoch jednotiek pre ešte lepší zvukový zážitok. S jeho výkonnou batériou a možnosťou použitia ako PA systém, JBL PartyBox Stage 320 je ideálnym riešením pre veľké spoločenské udalosti.

JBL PartyBox STAGE 320 reproduktor prenosný

JBL PartyBox 710

JBL PartyBox 710 je skvelým spoločníkom na každú párty. S dvoma 8-palcovými basovými reproduktormi a dvoma 2,75-palcovými vysokotónovými reproduktormi poskytuje výkonný zvuk, ktorý naplní miestnosť energiou. Jeho ohromujúce LED svetlá dodávajú šmrnc každému hudobnému zážitku. S možnosťou pripojenia cez Bluetooth, USB a AUX vstupy, JBL PartyBox 710 umožňuje jednoduché streamovanie hudby zo všetkých vašich obľúbených zariadení. Navyše, s úžasnou výdržou batérie až 24 hodín sa môžete nechať unášať hudbou celú noc. Tento reproduktor vám poskytne všetko, čo potrebujete na nezabudnuteľnú zábavu.

JBL PartyBox 710 reproduktor prenosný

JBL PartyBox Ultimate

JBL PartyBox Ultimate je prenosný reproduktor, ktorý vyniká nielen výkonom, ale aj dlhou výdržou batérie. S kapacitou batérie až na 10 hodín môžete pokojne hrať hudbu celú noc bez obáv z vybitia batérie.

Okrem vynikajúceho zvuku a dlhej výdrže batérie má JBL PartyBox Ultimate aj ďalšie jedinečné funkcie. Medzi ne patrí možnosť nastavenia rôznych svetelných efektov, čo vytvára pútavú atmosféru na vašej párty. Okrem toho je vybavený aj mikrofónnym vstupom, takže môžete okamžite zapojiť mikrofón a začať karaoke alebo vytvoriť živé vystúpenie. A s možnosťou pripojenia viacerých reproduktorov cez Bluetooth, USB alebo vstup AUX môžete ľahko rozšíriť zvuk po celej miestnosti a zdieľať hudobný zážitok so všetkými prítomnými. JBL PartyBox Ultimate je teda nielen zvukovým strojom, ale aj zábavným centrom pre každú udalosť!

JBL PartyBox Ultimate reproduktor prenosný

Prehľad Partyboxov od JBL